ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРАВА

  • Юлія Віталіївна Аркушина Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-8157-1750
Ключові слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетентність, іноземна комунікативна компетенція, мотив, умови, педагогічні умови, педагогічний стимул, інтенсивні технології

Анотація

У статті розглянуто та коротко проаналізовано зміст та сутність поняття «компетентність» та «компетенція». Наведені наукові погляди щодо процесу формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх фахівців права. Коротко розглянуто психологічні особливості особистості, які сприяють формуванню мотиваційно-вольової сторони в процесі вивчення іноземних мов, а також вплив таких мов та іноземної культури на професійну підготовку майбутніх фахівців права.

Посилання

Асгафурова Т. Н. Стратегии коммуникативного поведения в профессионально-значимых ситуациях межкультурного общения: автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02. М., 1997. 41 с.

Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А. А. Вербицкий. М.: Высшая школа, 1991. 207 с.

Вятютнев М. Н. Коммуникативная направленность обучения русскому языку в зарубежных школах // Русский язык за рубежом. 1977. № 6.

Жданова Е. В. Основы эффективной коммуникации и публичного выступления: учеб.-метод. пособие. М.: Флинта: НОУ ВПО «МПСИ», 2010. 96 с.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. Спб.: Питер, 2000. 508 с.

Казарьянц К. Э. Мотивационная сфера личности современного студента в процессе профессионального становления // Вестник ПГЛУ. 2011. № 1. С. 209-214.

Касаткина Н. Н. Формирование мотивации изучения иностранного языка у студентов неязыковых специальностей: дис. … пед. наук: 13.00.08. Ярославль, 2003. 210 с.

Леонтьев А. Н. Деятельность, сознание, личность / А. Н. Леонтьев. М.: Наука, 1975. 340 с.

Мамедова А. В. Интенсивные технологии обучения (на примере иностранного языка) // Совершенствование методики препод. учеб. дис. В РВВДКУ: сб. науч. ст.; под ред. В. Я. Крымского. Рязань, 2005. С. 297–313.

Мамедова А. В. Коммуникативная компе-тентность будущего специалиста как педагогическая проблема: понятийный аппарат // Вестник ЧГПУ. 2011. №7. С. 123–133.

Мамедова А. В., Сухова Е. Е. и др. Vocationally Oriented Newspaper English: учеб.-метод. Пособие. Рязань: РГУ им. С. А. Есенина, 2009. 128 с.

Саркисян К. С. Формирование психо-социальной компетентности как компонента здоровьесберегающих условий образовательного процесса // Вестник ПГЛУ. 2011. № 2. С. 326–330.

Щерба Л. В. Преподавание иностранных языков в средней школе. Общие вопросы методики / Л. В. Щерба. М. : Высшая школа, 1974. 112 с.

Якушев М. В. Научно обоснованные критерии анализа и оценки учебника иностранного языка / М. В. Якушев // Иностранные языки в школе. 2000. № 1. С. 16–22.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Аркушина, Ю. В. (2021). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРАВА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 176-182. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-176-182