ПРОФІЛЬНІ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ

  • Ярослав Олександрович Черньонков Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-6598-1581
Ключові слова: : профільна школа, допрофільна школа, профільна школа іноземних мов, інформатизація освітнього процесу, оптимізація навчального процесу, індивідуальна траєкторія розвитку учнів, спеціальні форми взаємодії, експериментальне середовище, форми організації та розвитку профільної школи

Анотація

Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних теоретичних характеристик понять «профільна школа», «профільна школа з іноземних мов» у закладах загальної середньої освіти. Автором було проаналізовано форми організації та процес навчання профільної школи з іноземних мов (допрофільна школа; нові навчальні програми та нові вимоги до учителів іноземних мов; SMART-studying; інноваційна система оцінювання). Також було досліджено провідну роль та концептуальний вплив допрофільної підготовки (профільна діагностика, профільна орієнтація, інформаційна робота, психологічний супровід)  у підготовці майбутніх професіоналів у галузі іноземних мов.

Посилання

(2018). Kontseptsiia profilnoho navchannia v starshii shkoli. [The concept of profile education in senior school]. Kyiv.

(2017). Navchalni prohramy z inozemnykh mov dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv i spetsializovanykh shkil iz pohlyblenym vyvchenniam inozemnykh mov 10 – 11 klasy. [Curricula in foreign languages for secondary schools and specialized schools with in-depth study of foreign languages 10– 11 classes].

Polonska, T. K. (2014). Profilne navchannia inozemnoi movy uchniv starshoi shkoly. [Profile foreign language teaching for high school students]. Kyiv.

(2021). Profilna shkola. [Profile School]. Lviv.

Seitosmanov, A., Fasolia, O., Markhlievski, V. (2019). Starsha profilna shkola: kroky do stanovlennia. [Senior profile school: steps to formation]. Kyiv.

Furt, D. V. (2013). Kontseptualni zasady navchannia anhliiskoi movy na profilnomu rivni. [Conceptual principles of teaching English at the profile level]. Budapest.

Chernionkov Yaroslav. (2021). [The Role of Profile Schools in the Process of Individualization of Professional Training of a Future Teacher of Foreign Languages]. Kropyvnytskyi.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Черньонков, Я. О. (2021). ПРОФІЛЬНІ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 152-156. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-152-156