ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ АНЕСТЕЗІОЛОГІВ-РЕАНІМАТОЛОГІВ В КРАЇНАХ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ

  • Надія Богданівна Чабанович Науково-практичний центр ендоваскулярної нейрорентгенохірургії НАМН України https://orcid.org/0000-0002-5113-5082
Ключові слова: неперервна професійна підготовка, лікарі анестезіологи-реаніматологи, системний, компетентнісний, особистісний, андрагогічний підходи, країни Північної Америки

Анотація

Неперервна професійна підготовка лікарів анестезіологів-реаніматологів країн Північної Америки є комплексною єдністю, складові якої перебувають у взаємозв’язку і взаємодії. Узагальнення системного, компетентнісного, особистісного, андрагогічного підходів дозволяє виявити і охарактеризувати основні напрями, тенденції розвитку змісту професійної підготовки лікарів анестезіологів-реаніматологів в системі неперервної освіти в країнах Північної Америки.

Посилання

Lisova, S. V. (2015). Problema zabezpechennya yakosti vyshchoyi osvity z pozytsiy systemnoho pidkhodu. Profesiyna pedahohichna osvita: systemni doslidzhennya The problem of malnutrition of food is considered from the position of the systemic approach. [Profesiona pedanonic osvita: systemic dosage]. Zhytomyr.

Lunyachek, V. E. (2013). Kompetentnisnyy pidkhid yak metodolohiya profesiynoyi pidhotovky u vyshchiy shkoli. Publichne upravlinnya: teoriya ta praktyka. [Competence approach as a methodology of professional training in higher education. Public administration: theory and practice].

Sysoyeva, S. O. (2011). Interaktyvni tekhnolohiyi navchannya doroslykh. [Interactive adult learning technologies].

Subbotyna, O.V. (2006). Formyrovanye kulʹturnoho opyta studentov v muzeynoy obrazovatelʹnoy srede. [Formed cultural experience of students in the museum educational environment]. Kostroma.

Surmyn, YU. P. (2003). Teoryya system y systemnyy analyz. [Systems theory and systems analysis].

Tsekhmister, YA.V. (2002). Teoriya i praktyka doprofesiynoyi pidhotovky uchniv u litseyakh medychnoho profilyu pry vyshchykh navchalʹnykh zakladakh. [Teoriya i praktyka doprofesiynoyi pidhotovky uchniv u litseyakh medychnoho profilyu pry vyshchykh navchalnykh zakladakh].

Khatyushyna, A. A. (2009). Teoryya y praktyka povyshenyya kvalyfykatsyy uchyteley SSHA : na prymere shtata Yuzhnaya Karolyna [Theory and practice of hanging the qualifications of teachers in the United States: the example of the state of South Carolina]. Moskva.

Shandruk, S. I. (2013). Systema profesiynoyi pidhotovky vchyteliv serednʹoyi shkoly u Spoluchenykh Shtatakh Ameryky. [Systema profesiynoyi pidhotovky vchyteliv serednjoyi shkoly u Spoluchenykh Shtatakh Ameryky]. Zaporizhzhya.

Combes J.R., Arespacochaga E. Physician Competencies for a 21st Century Health Care System. Journal of Graduate Medical Education. 2012. #4(3). P.401–405.

Day, C., Sachs J. Professionalism, Performativity and Empowerment: Discourses in the Politics, Policies and Purposes of Continuing Practice Development. International Handbook of Continuing Professional Development, 2004. P. 3–32.

International Conference on Education, 38-th session. Geneva, 1981. URL: http://www.ibe.unesco.org/fileadmin/.

Klir, G. J. An Approach to General System Theory. Van Nostrand Reinhold Co., 1969.

Knowles' andragogy: an angle on adult learning. by James Atherton: URL: http://www.learningandteaching.info/learning/knowlesa.htm.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Чабанович, Н. Б. (2021). ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ АНЕСТЕЗІОЛОГІВ-РЕАНІМАТОЛОГІВ В КРАЇНАХ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 147-152. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-147-152