ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРИНЦИПІВ ТА ТЕХНІКИ ТАНЦЮ ЕТНОКОНТЕМПОРАРІ В ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ КУРСОМ «ХОРЕОЛОГІЯ»

  • Ольга Вікторівна Лиманська Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0002-4968-7515
  • Ольга Володимирівна Барабаш Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0001-6999-788X
  • Каріне Вагаршаківна Редько Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0001-8278-9372
Ключові слова: принципи і техніки, етноконтемпорарі, хореологія

Анотація

У статті з’ясовано, що широкий спектр технік etnocontemporary dance дає можливість танцівнику та балетмейстеру розширити особливості власного тіла, розкрити межі для розвитку своїх здібностей та потенціалу. В рамках оволодіння курсом «Хореологія» майбутні хореографи вчаться використовувати художні принципи та техніки etnocontemporary стилю разом із сучасними технологіями і на цій основі створювати унікальні хореографічні композиції.

Посилання

Василенко К. Ю. Український танець: підручник. Київ: ІПК ПК. 1997. 282 с.

Волчукова В. М. Теоретико-методологічні основи хорології. / Навчально-методичний посібник. [Бугаєць Н. А., Ліманська О. В., Сидоренко В. А.]. Харків: ХНПУ імені Г. С. Сковороди. 2012. 244 с.

Калинеску М. Бодлер и парадоксы эстетической современности; пер. с англ. А. Ликальтер. MOSCOW ART MAGAZINE. 2016. Вип. 98. С. 121–126.

Микулинская О. С. Contemporary dance как вид современного танцевального искусства. Тенденции развития современной хореогра-фии:материалы ІІ Междунар. науч.-практ. семинара. Луганск, 27 –28 нояб. 2010 г. Луганск: Изд-во ЛГИКИ, 2010. С. 58–61.

Погребняк М. М. «Contemporary dance»: поняття та основні етапи формування школи». Вісник КНУКіМ. С. 162–171.

Хендрик О. Ю. Проблема забезпечення навчально-методичним інструментарієм дисципліни «Танець контемпорарі» у ВНЗ України. Культура України. Серія: Мистецтвознавство. 2016. Вип. 54. C. 255–265.

Шабаліна О. М. Мова танцю у креативній творчості хореографінь заходу ХХ ст. Тенденции развития современной хореографии:материалы ІІ Междунар. науч.-практ. семинара. Луганск, 27–28 нояб. 2010 г. Луганск: Изд-во ЛГИКИ, 2010. С. 127–130.

Шариков Д. Мистецтвознавча наука хореологія як феномен художньої культури. Філософія балету та онтологія танцю: монографія. К. : КиМУ, 2013. Ч. І. 204 с.

Чепалов О. І. Хореологія: ст. та лекції. К.: Вид-во Ліра. 2020. 228 с.

Olga Limanskaya, Irina V. Kriventsova, Olena V. Yefimova, Krzysztof Wnorowski &Abdelkrim Bensbaa. The coordination abilities development in female students based on dance exercises. Physical Education of Students, 2021;25(4). P. 249–256. doi.org/10.15561/20755279.2021.0406.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Лиманська, О. В., Барабаш, О. В., & Редько, К. В. (2021). ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРИНЦИПІВ ТА ТЕХНІКИ ТАНЦЮ ЕТНОКОНТЕМПОРАРІ В ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ КУРСОМ «ХОРЕОЛОГІЯ». Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 95-99. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-95-99