ПРАКТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ РЕАЛЬНИХ ВИРОБНИЧИХ ЗАВДАНЬ З РЕВЕРС-ІНЖИНІРИНГУ В РАМКАХ ВИКОНАННЯ КУРСОВИХ ПРОЕКТІВ З ФАХУ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (КОМП’ЮТЕРНІ / ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ)

  • Дмитро Вікторович Соменко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-6426-1507
  • Олена Олексіївна Соменко Центральноукраїнський інститут розвитку людини Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» https://orcid.org/0000-0001-6593-7118
Ключові слова: 3D друк, реверс-інжиніринг, модель, проектування, технічне завдання, прототип, пневматичний пульт

Анотація

Технології 3D друку широко використовуються у світовому сільському господарстві, але знаходяться на етапі впровадження в Україні. Застосування технології реверс-інжинірингу дозволяє створювати нові вироби за готовим зразком, а також, за потреби, вносити необхідні конструкторські зміни у вже існуючі об’єкти. Тому такий підхід є актуальним і розкриває широкі можливості для використання 3D моделювання у сільському господарстві.

Реалізація цього технологічного підходу при написанні курсових проектів дозволяє закріпити, поглибити й узагальнити знання, одержані студентами за час навчання та застосувати їх до комплексного вирішення конкретного фахового завдання.

У статті розкриваються можливості реалізації реального виробничого завдання з реверс-інжинірингу в рамках виконання курсових проектів з фаху студентами спеціальності 015 Професійна освіта (Комп’ютерні / Цифрові технології), що передбачає самостійне розв’язання складного спеціалізованого завдання або практичної проблеми у галузі.

Посилання

FDM-печать. URL: https://klona.ua/uslugi/fdm-pechat-3d-pechat-plastikom-v-ukraine (дата звернення: 02.04.2021).

Имитационное моделирование. URL: http://sernam.ru/book_mm.php?id=5 (дата звернення: 25.03.2021).

Методичні рекомендації до підготовки курсових і дипломних (кваліфікаційних) робіт: для студентів спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [укладачі: О. В. Абрамова, Т. В. Куценко, М. І. Садовий, Д. В. Соменко, О. М. Трифонова]. Кропивницький: РВВ ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 2020. 74 с.

Соменко Д.В. Використання систем 3D друку за FDM технологією в межах навчальної дисципліни «Машинознавство: Основи робототехніки». Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Випуск 191. Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2020. С. 157-161.

Соменко Д.В., Соменко О.О. Організація навчальної діяльності з дисципліни «Комп'ютерний дизайн та мультимедіа» для студентів спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології). Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Випуск 14. Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2020. С. 147-154.

Сообщество владельцев 3D-принтеров. URL: https://3dtoday.ru/ (дата звернення: 16.04.2021).

Что такое обратный инжиниринг. URL: https://multiphysics.ru/stati/blog/chto-takoe-obratnyi-inzhiniring.htm (дата звернення: 12.04.2021).

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Соменко, Д. В., & Соменко, О. О. (2021). ПРАКТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ РЕАЛЬНИХ ВИРОБНИЧИХ ЗАВДАНЬ З РЕВЕРС-ІНЖИНІРИНГУ В РАМКАХ ВИКОНАННЯ КУРСОВИХ ПРОЕКТІВ З ФАХУ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (КОМП’ЮТЕРНІ / ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ). Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (198), 159-163. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-198-159-163