РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ БУДІВНИЦТВА І ТРАНСПОРТУ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ЗВО

  • Тетяна Вікторівна Ємельянова Харківський національний автомобільно-дорожньый університет https://orcid.org/0000-0001-7451-8193
  • Дмитро Вікторович Легейда Харківський національний автомобільно-дорожньый університет https://orcid.org/0000-0002-8983-0822
  • Євген Павлович Медведєв Харківський національний автомобільно-дорожньый університет https://orcid.org/0000-0001-8566-9624
Ключові слова: організаційно-технологічний процес, управління будівельною і транспортною інфраструктурами, прикладні задачі, теорія масового обслуговування, професійно-математична компетентність

Анотація

Статтю просвічено вирішенню проблеми впровадження в процес навчання здобувачів ЗВО прикладних задач сфери управління будівельною і транспортною інфраструктурами як дієвий засіб розвитку професійно-математичної компетентності майбутніх фахівців будівельного і транспортного профілю. Представлено множину змістових умов фрагментів реальних технічних проблем, що постають перед фахівцями будівельної та транспортної галузі, математичні постановки яких систематизовано у двох прикладах за видами моделей, що складають їхні підґрунтя. Наведено розв’язання кожного виду прикладів методами теорії масового обслуговування. Приклади супроводжено формулюванням умов різних за суттю, реальних професійних задач, що передбачають розв’язання за наведеними алгоритмами.

Напрямом перспективних наукових досліджень визначено подальшу систематизацію та складання банку професійних задач для професійної підготовки здобувачів бакалаврату і магістратури зазначених спеціальностей.

Посилання

Бабин А.Н., Гладырь Д.В., Курганова Е. А. Применение прикладной математики в строительстве и архитектуре. Математика и её приложения в современной науке и практике: Сборник науч. статей Х Междун. науч.-практ. конф. студентов и аспирантов. Курск, 20 мая 2020 г.

Васяк Л.В., Пешков Н.В. Реализация профессионально ориентированного подхода в условиях интеграции математики и спецдисциплин при формировании профессиональной компетентности будущих инженеров железнодорожного транспорта. Международный электронный журнал Перспективы Науки и Образования. 2018. № 3 (33).

Емельянов А.А. Модели процессов массового обслуживания. Прикладная информатика. 2008. №5 (17). С. 92-130.

Есипов Б.А. Методы исследования операций: Учебное пособие. : Изд. Лань, 2013. 304 с.

Мицель А.А. Исследование операций и методы оптимизации. Часть 1. Лекционный курс. ТОМСК : Изд. ТУСУР, 2019. 167 с.

Крымская Ю.А., Титова Е. И., Ячинова С.Н. Профессиональная подготовка строителей через решение математических задач. Современные проблемы науки и образования. Электронный научный журнал. 2014. № 2.

Куимова Е.И., Куимова К. А., Титова Е. И. Прикладная направленность курса математики в строительном вузе. М. : Молодой ученый. 2014. № 11(70), июль-2. С. 390-391.

Лизунов А.В. Транспортная инфраструктура. Часть 2. Методические указания к выполнению практических работ для студентов всех форм обучения направление подготовки 190700.62. Курган: РИЦ КГУ, 2014. 28 с.

Правдина Н.В. Логистика : учебное пособие. Ульяновск : УГТУ, 2013. 168 с.

Филатов Л.В. Прикладные задачи математики в строительстве. Методические указания и контрольные задания для студентов всех форм обучения. Нижний Новгород: Изд. ННГАСУ, 2009. 34 с.

Подерягина А. Г. Профессиональные компетенции как критерии оценки подготовленности бакалавров строительного профиля к профессиональной деятельности. Вестник университета. 2013. № 5. С.395-390.

Ткаченко В.В., Илюхин А.В. Исследование эффективности функционирования систем массового обслуживания строительного комплекса. Автоматизация систем массового обслуживания в строительстве. МАДИ. URL: http://www.str-t.ru/publics/44/

Холщевников В. В. Что моделируем с использованием теории массового обслуживания. Пожаровзрывобезопасность. 2003. № 2. С. 39-40.

Ярхо Т.О. Теоретичні і методологічні основи фундаменталізації математичної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю у вищих навчальних закладах: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. Харків, 2018. 616 с.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Ємельянова, Т. В., Легейда, Д. В., & Медведєв, Є. П. (2021). РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ БУДІВНИЦТВА І ТРАНСПОРТУ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ЗВО. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (198), 104-109. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-198-104-109