ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ЯК ЗАСОБУ ОПАНУВАННЯ ФІЗИКОЮ

Ключові слова: навчання, фізика, математика, здібності, діяльність, розвиток, задача

Анотація

Метою роботи є визначення і описання специфічних відмінностей, особливостей, методичних прийомів і підходів, які доцільно використовувати, навчаючи математики осіб, які цікавляться фізикою і мають здібності до її вивчення.

Говорячи про здібності, ми ґрунтуємося на діяльнісному підході суть якого полягає в тому, що про наявність (або відсутність) певних здібностей свідчить, перш за все, процес і результат відповідної діяльності.

Розв’язуючи задачу з фізичної точки зору необхідно, перш за все, визначити, вибрати або самостійно побудувати фізичну модель розглянутого в задачі реального процесу, явища тощо. Далі необхідно вибрати або самостійно побудувати математичну модель, що описує відповідну фізичну модель, тобто визначитися з використовуваним математичним апаратом розв’язання задачі і пов’язати моделі між собою.

Посилання

Крутецкий В. А. Психология математических способностей школьников. М. : Просвещение, 1968. 431 с.

Кремінський Б. Г. Здібності до фізики: структура, зміст, розвиток. Наша школа. 2009. № 6. С. 7-13.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Кремінський, Б. Г., Мистюк, С. П., & Черкаська, Л. С. (2021). ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ЯК ЗАСОБУ ОПАНУВАННЯ ФІЗИКОЮ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (198), 33-36. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-198-33-36