ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ЦІЛІСНОГО ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА ДИТИНИ ЯК ДОМІНАНТА ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

  • Інна Юхимівна Лебідь Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка https://orcid.org/0000-0001-9221-2067
Ключові слова: особистість педагога, професійна культура вчителя, особистість дитини, принципи виховання, соціальне середовище, глибина розуму, ясність мислення, потенційні можливості, виховна система

Анотація

Мета використання активних методів навчання у викладанні педагогічних дисциплін пов’язана: з розвитком у майбутніх вчителів уявлення про педагогічну діяльність, як рефлексивне керування діяльністю учня (переміщення його у позицію активного суб’єкта навчання; розвиток його здатності до самоуправління власною діяльністю); з організацією процесу навчання як вирішення навчально-пізнавальних проблем на основі творчої взаємодії з учнями; з створенням умов для формування у студентів гуманної позиції щодо розуміння мети і завдань власної педагогічної діяльності; з допомогою майбутнім педагогам опанувати механізми використання особистісного потенціалу для вирішення педагогічних завдань навчання і виховання; з визначенням оптимальних засобів і напрямків професійного самовдосконалення.

Посилання

Сухомлинський В. О. Батьківська педа-гогіка. Київ : Рад. школа, 1978. – 263 с.
Сухомлинский В. А. Верьте в человека. Москва : Молодая гвардия, 1960. – 112 с.
Сухомлинский В. А. Воспитание личности в советской школе. Киев : Радянська школа, 1965. – 213 с.
Сухомлинский В. А. Духовний мир школьника // Избр. произвед. : [в 5-ти т.]. Киев : Радянська школа, 1979. Т. 1. С. 221–427.
Сухомлинский В. А. Методика воспитания коллектива // Избр. произвед. : [в 5-ти т.]. Киев : Радянська школа, 1979. Т. 11. С. 427–644.
Сухомлинский В. А. Павлышская средняя школа // Избр. произвед. : [в 5-й т.]. Киев : Радянська школа, 1979. Т. 4. С. 7–413.
Сухомлинский В. А. Проблема восспитания всесторонне развитой личности // Избр. произвед. : [в 5-ти т.]. Киев : Радянська школа, 1979. Т 1. С. 59–221.
Сухомлинский В. А. Разговор с молодым директором школы // Избр. произвед. : [в 5-ти т.]. Киев : Радянська школа, 1980. Т. 4. С. 413–656.
Сухомлинский В. А. Рождение гражданина // Избр. произвед. : [в 5-й т.]. Киев : Радянська школа, 1980. Т.З. С. 301–627.
Сухомлинский В. А. Сердце отдаю детям. Киев : Рад. шк., 1988. – 272 с.
Сухомлинський В. А. Сто порад учителеві. Київ : Рад. шк., 1988. – 310 с.
Опубліковано
2019-08-23
Як цитувати
Лебідь, І. Ю. (2019). ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ЦІЛІСНОГО ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА ДИТИНИ ЯК ДОМІНАНТА ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 97-102. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/100